Community DevilCs
Bine Ati venit ! Va rugam sa va Inregistrati ! Va multumim ca ati ales DevilCs !Pentru moderator este necesar 30 posturi pentru mai multe informati contact: madalyn_sukarunr1
Community DevilCs
Bine Ati venit ! Va rugam sa va Inregistrati ! Va multumim ca ati ales DevilCs !Pentru moderator este necesar 30 posturi pentru mai multe informati contact: madalyn_sukarunr1
Community DevilCs
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Community DevilCs

Community DevilCS
 
AcasaCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare
====>Cautam 3 Membri Moderator Global Care sa faca posturi || Pentru contact : andu.boss9sau ==>

 

 [Tutorial]Cum sa ai 100 FPS constant.

In jos 
AutorMesaj
coFe1nNa#

coFe1nNa#


Mesaje : 11
Data de înscriere : 21/08/2012
Varsta : 27

[Tutorial]Cum sa ai 100 FPS constant. Empty
MesajSubiect: [Tutorial]Cum sa ai 100 FPS constant.   [Tutorial]Cum sa ai 100 FPS constant. Icon_minitimeMar Aug 21, 2012 4:41 am

Nume Tutorial: Cum sa ai 100 FPS constant.
Autor: coFe1nNa#
Mai jos aveti cateva setari recomandate de mine :

La placiile video setarile sunt:

Nvidia:
Trebuie sa va duceti in Control Panel -> Nvidia Control panel -> Manage 3D settings si sa puneti urmatoarele:
Anisotropic filtering - OFF
Antialiasing Gamma correction - OFF
Antialiasing Setting - None
Antialiasing Transparency - OFF
Vertical Sync - Force OFF

La ATI:
intri in catalyst control center/3D/All settings:

- [x] smooth vision -> let application decide
- [x] disable catalyst A.I.
- [ ]mipmap detail level -> HIGH performance
- [ ]wait for vertical refresh -> Always OFF
- [x] enable adaptive anti-aliasing -> performance

[x] - bifat
[ ] - debifat

*intri la Displays Manager/Refresh rate:

- 75 pt LCD
- 100 pt CRT

Urmeaza partea ce tine de CS:

Scrieti in configul/consola vostru/voastra urmatoarele comenzi:


Cod:
[color=cyan]snd_mixahead "0.1"
    ati_npatch "0"
    ati_subdiv "0"
    brightness "1.990000"
    cl_corpsestay "600.000000"
    cl_himodels "0"
    cl_idealpitchscale "0.8"
    cl_lc "1"
    cl_lw "1"
    cl_minmodels "0"
    cl_shadows "1"
    cl_vsmoothing "0.05"
    cl_weather "0"
    cl_corpsestay "0"
    cl_dynamiclights "0"
    cl_forwardspeed "400"
    cl_gaitestimation "1"
    cl_gibcount "0"
    cl_himodels "0"
    cl_lc "1"
    cl_lw "1"
    cl_nopred "0"
    cl_particlefx "0"
    cl_resend "0"
    cl_shadows "0"
    cl_solid_players "1"
    cl_minmodels "1"
    fastsprites "1"
    fps_max "101"
    fps_modem "0.0"
    gamma "3"
    hpk_maxsize "4"
    hud_draw "1"
    ex_interp "0.1"
    m_forward "1"
    m_pitch "0.022000"
    m_side "0.8"
    m_yaw "0.022"
    mp_decals "300.000000"
    s_a3d "0"
    s_automax_distance "30.0"
    s_automin_distance "2.0"
    s_bloat "2.0"
    s_distance "60"
    s_doppler "0.0"
    s_eax "0"
    s_leafnum "0"
    s_max_distance "1000.0"
    s_min_distance "8.0"
    s_numpolys "200"
    s_polykeep "1000000000"
    s_polysize "10000000"
    s_refdelay "4"
    s_refgain "0.4"
    s_rolloff "1.0"
    s_verbwet "0.25"
    _snd_mixahead "0.1"
    s_automax_distance "30.0"
    s_automin_distance "2.0"
    s_distance "60"
    s_doppler "0.0"
    s_eax "0.000000"
    s_leafnum "0"
    s_max_distance "1000.0"
    s_min_distance "8.0"
    s_occ_epsilon "0"
    s_occfactor "0"
    s_polykeep "0"
    s_polysize "0"
    s_reverb "0"
    s_rolloff "1.0"
    s_usepvs "0"
    spec_autodirector_internal "1"
    spec_drawcone_internal "1"
    spec_drawnames_internal "1"
    spec_drawstatus_internal "1"
    spec_mode_internal "1"
    spec_pip "0"
    viewsize "120.000000"
    r_bmodelhighfrac "0"
    r_detailtextures "0"
    r_decals "0"
    r_dynamic "0"
    r_lightmap "0"
    r_mirroralpha "0"
    r_mmx "1"
    r_norefresh "0"
    r_shadows "0"
    r_traceglow "0"
    violence_ablood "1"
    violence_agibs "0"
    violence_hblood "1"
    violence_hgibs "0"
    GL_TEXTUREMODE "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
    gl_affinemodels "0"
    gl_alphamin "0.25"
    gl_clear "0"
    gl_cull "1"
    gl_dither "1"
    gl_keeptjunctions "0"
    gl_lightholes "0"
    gl_max_size "256"
    gl_monolights "0"
    gl_palette_tex "0"
    gl_picmip "0"
    gl_playermip "2"
    gl_polyoffset "0.1"
    gl_reporttjunctions "0"
    gl_round_down "3"
    gl_smoothmodels "0"
    gl_texsort "1"
    gl_wateramp "0"
    gl_ztrick "1"
    gl_dither "1"
    gl_flipmatrix "0"
    gl_fog "1"
    gl_monolights "0"
    gl_overbright "0"
    gl_polyoffset "4"
    tracerred "0"
    traceralpha "0"
    ex_maxerrordistance "0"
    _detailtexturessupported "0"
    ambient_fade "0"
    d_spriteskip "0"
    developer "0"
    fastsprites "2"
    gunsmoke "0"
    mp_decals "0"
    precache "1"
    tripplebuffer "0"
    vid_nopageflip "0"
    vid_wait "0"[/color]
Sus In jos
 
[Tutorial]Cum sa ai 100 FPS constant.
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» [Model]-Tutorial
» [Tutorial]Cum rulati corect Cs pe Win7.
» [Tutorial]Cum sa scapi de Destroy/Fuckoff
» [Tutorial]Cum sa scapi de grenada SMOKE.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Community DevilCs :: DevilCs # Counter-Strike General :: Tutoriale Counter-Strike 1.6-
Mergi direct la: